Министерство образования Республики Беларусь
Управление по образованию, спорту и туризму Вилейского райисполкома
Государственное учреждение образования
«Долгиновская средняя школа имени В.И.Слободчикова»
https://www.youtube.com/watch?v=1pWsC2cEqZY
https://www.youtube.com/watch?v=6f0XE0vRL_4
https://www.youtube.com/watch?v=I2pTTkVTahg&t=124s
https://www.youtube.com/watch?v=eRC_GLYd5do
https://www.youtube.com/watch?v=E3bCkXlsbqI&t=263s
https://www.youtube.com/watch?v=ooHoymSTcTw
https://www.youtube.com/watch?v=GBjZ4gcDMac&t=414s
№ п/п |
Назва МФ |
Члены МФ |
Кіраўнік МФ |
1. |
Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў пачатковых класаў |
Навуменка Г.І., Гапановіч В.Г., Мурашка А.В., Седая І.К., Лапіцкі М.П., Пратасевіч І.А., Цімашчук Н.А.. Пратасевіч Г.П. |
Садоўская В.Г. |
2. |
Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў прадметаў гуманітарнага цыклу |
Асаенка М.Т., Малашэвіч В.В., Тупіцына Г.В., Машынскі К.Р., Пташнік Н.П., Бяльковіч А.М.
|
Зубель Т.Ф.
|
3. |
Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу |
Навуменка І.Н., Малашэвіч У.Л., Хасяневіч М.І., Шышла Т.В., Ільіч А.У., Леберт В.І.
|
Ляшковіч В.Я. |
4.
|
Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў класных кіраўнікоў |
Класныя кіраўнікі 1-11 класаў |
Шышла Т.В. |
№пп |
Тэма пасяджэння, разглядаемыя пытанні
|
Дата правядзення |
Адказныя |
1. |
Стварэнне адаптыўна-адукацыйнага асяроддзя ва ўмовах пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі і ў класах інтэграванага навучання і выхавання 1. Паняцце адаптыўна-адукацыйнага асяроддзя.
2. Ад інтэграванага навучання – да інклюзіўнай адукацыі: ключавыя праблемы і задачы.
3. Прагляд відэароліка “Мы проста іншыя”. |
снежань
|
Цімашчук Н.А.
Пратасевіч Г.П. |
2. |
Талерантнасць як каштоўнасны кампанент інклюзіўнай культуры педагога 1.Паняцце талерантнасці ў спецыяльнай адукацыі.
2. “Асаблівыя” дзеці – асаблівыя стратэгіі.
3. Прагляд відэароліка “Вожык павінен быць калючым”. |
люты |
Цімашчук Н.А.
Пратасевіч Г.П.
|
№ п/п |
Выкладаемы прадмет
|
Настаўнік |
Тэма па самаадукацыі |
1. |
Англійская мова |
Тупіцына Галіна Васільеўна
|
Камунікатыўна арыентаванае навучанне замежным мовам |
2. |
Руская мова і літаратура |
Зубель Таццяна Фёдараўна |
Гармония искусств на уроках русского языка и литературы, во внеклассной деятельности |
3. |
Гісторыя, грамадазнаўства |
Пташнік Наталля Пятроўна |
Выкарыстанне тэхналогіі прадукцыйнага чытання на ўроках гісторыі і грамадазнаўства
|
4. |
Беларуская мова і літаратура |
Малашэвіч Валянціна Вячаславаўна |
Выкарыстанне мадэлі “Перакулены ўрок” для развіцця творчых здольнасцей вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры |
5. |
Пачатковыя класы |
Гапановіч Валянціна Генадзьеўна |
Фарміраванне чытацкай дасведчанасці вучняў пачатковай школы
|
6. |
Руская мова і літаратура |
Асаенка Марыя Тадэвушаўна |
Выхаванне духоўна-маральных якасцей вучняў сродкамі філалагічных прадметаў |
7. |
Руская мова і літаратура |
Віркоўская Ала Валянцінаўна |
Формирование орфографической зоркости учащихся на учебных и факультативных занятиях по русскому языку
|
8. |
Фізіка |
Малашэвіч Уладзімір Лявонцьевіч |
Інавацыйныя тэхналогіі на ўроках фізікі як сродак павышэння якасці ведаў вучняў |
9. |
Матэматыка |
Ляшковіч Валянціна Яўгеньеўна
|
Выкарыстанне розных форм правядзення ўрокаў матэматыкі |
10. |
Пачатковыя класы |
Навуменка Ганна Іванаўна |
Развіццё творчых здольнасцей малодшых школьнікаў на аснове выкарыстання нетрадыцыйных форм навучання і выхавання |
11. |
Інтэграванае навучанне |
Пратасевіч Галіна Пятроўна |
Коррекционно-педагогическая работа по развитию эмоционально-волевой сферы у учащихся с ОПФР |
12. |
Біялогія, геаграфія |
Шышла Таццяна Віктараўна |
Кампетэнтнасны падыход ў навучанні біялогіі і геаграфіі |
13. |
Хімія |
Хасяневіч Марыя Іосіфаўна |
Выкарыстанне разнастайных форм выкладання хіміі і геаграфіі |
14. |
Фізічная культура і здароўе |
Пратасевіч Іосіф Альбертавіч |
Планаванне і арганізацыі фізкультурна-аздараўленчай работы з вучнямі ў шосты школьны дзень |
15. |
Пачатковыя класы |
Седая Ірына Казіміраўна |
Развіццё творчых здольнасцей малодшых школьнікаў
|
16. |
Пачатковыя класы |
Садоўская Вольга Генадзьеўна
|
Фарміраванне здаровага ладу жыцця школьнікаў на ўроках і ў пазакласнай дзейнасці |
17. |
Пачатковыя класы |
Мурашка Алена Вікенцьеўна
|
Фарміраванне матэматычнай мовы ў малодшых школьнікаў |
18. |
Інтэграванае навучанне |
Цімашчук Наталля Анатольеўна
|
Профилактика дисграфии и дислексии младших школьников, реализуемая через систему дидактических игр |
19. |
Англійская мова |
Машынскі Канстанцін Рыгоравіч
|
Выкарыстанне інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій на ўроках англійскай мовы |
20. |
Матэматыка |
Навуменка Іван Нікіфаравіч
|
Развіццё пазнавальнай актыўнасці вучняў на ўроках матэматыкі |
21. |
Інфарматыка |
Ільіч Алеся Уладзіміраўна
|
Выкарыстанне міжпрадметных сувязей на ўроках інфарматыкі
|
22. |
Фізічная культура і здароўе |
Лапіцкі Міхаіл Пятровіч |
Аздараўленчая накіраванасць вучэбных заняткаў па прадмеце “Фізічная культура і здароўе” |
23. |
Педагог сацыяльны
|
Карабейка Наталля Пятроўна
|
Падлеткавы ўзрост. Сацыяльна-педагагічная работа ў крызісных сітуацыях |
24. |
Тэхнічная праца |
Леберт Віталій Іванавіч |
Прафарыентацыя на ўроках працоўнага навучання і ў пазакласнай дзейнасці |
25. |
Настаўнік гісторыі і мастацтва, педагог-псіхолаг |
Бяльковіч Алена Мікалаеўна
|
Развіццё творчых здольнасцей вучняў на ўроках гісторыі і мастацтва і ў пазакласнай рабоце
|
№пп |
Форма і тэма пасяджэння, разглядаемыя пытанні |
Дата |
Адказныя |
1. |
Інструктыўна- метадычная нарада “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыклу ў 2021/2022 навучальным годзе” 1. Прававыя акты, якія рэгулююць дзейнасць настаўнікаў прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу, інструктыўна-метадычныя матэрыялы. 2. Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе. 3. Асаблівасці абноўленых вучэбных праграм па прадметах. 4. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі… 5. Планаванне самаадукацыйнай работы педагогаў. 6. Арганізацыя работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд, конкурсаў і цэнтралізаванага тэсціравання. Вынікі ЦТ-2019. 7. Уваходная самадыягностыка па выяўленні запатрабаванняў і цяжкасцяў педагогаў. |
жнівень
|
Ляшковіч В.Я. Навуменка І.Н Малашэвіч У.Л. Хасяневіч М.І Ляшковіч В.Я Ляшковіч В.Я Ляшковіч В.Я. |
2. |
Школа эфектыўнай педагагічнай практыкі “Духоўна-маральнае развіццё вучняў сродкамі прыродазнаўча-матэматычных прадметаў” 1. Выхаванне лепшых чалавечых якасцей на вучэбных занятках па прыродазнаўча-матэматычных прадметах 2. Экалогія душы ў курсе вучэбных прадметаў “Геаграфія”, “Біялогія” 3. Абмеркаванне ўдзелу членаў МА ў агульнашкольным бацькоўскім сходзе і педагагічным савеце па развіцці духоўна-маральных якасцей вучняў. 4. Планаванне ўдзелу ў метадычным фестывалі “Мае педагагічныя знаходкі” Практычная частка. Адкрытыя вучэбныя, факультатыўныя і пазакласныя заняткі ў рамках тыдня “Мае педагагічныя знаходкі” |
лістапад |
Малашэвіч У.Л. Шышла Т.В. Ляшковіч В.Я Ляшковіч В.Я Усе члены МА |
3. |
Майстэрня педагагічнага вопыту “Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення сучаснага ўрока” 1. Сучасны ўрок вачыма псіхолага. Парады настаўніку-прадметніку 2. Вырашэнне канфліктных сітуацый у ходзе вучэбнага занятку. 3. Планаванне тыдня навук прыродазнаўча-матэматычнага цыклу. Практычная частка. Мерапрыемствы да тыдня навук прыродазнаўча-матэматычнага цыклу. |
люты
|
Бяльковіч А.М. Ільіч А.У. Ляшковіч В.Я
Усе члены МА
|
4. |
Метадычная выстава “Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках”
1. Міжпрадметныя сувязі прыродазнаўча-матэматычных навук. 2. Міжпрадметныя сувязі на вучэбных занятках па фізіцы і матэматыцы. 3. Узаемасувязь вучэбных прадметаў “Інфарматыка” і “Працоўнае навучанне”.
Практычная частка. Справаздачы педагогаў па самаадукацыі, выстава метадычных распрацовак за навучальны год
|
красавік |
Хасяневіч М.І.
Навуменка І.Н.
Ільіч А.У.
Усе члены МА Ляшковіч В.Я |
№пп |
Форма і тэма пасяджэння, разглядаемыя пытанні
|
Дата |
Адказныя |
1. |
Інструктыўна- метадычная нарада “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыклу ў 2021/2022 навучальным годзе” 1. Прававыя акты, якія рэгулююць дзейнасць настаўнікаў прадметаў гуманітарнага цыклу, інструктыўна-метадычныя матэрыялы. 2. Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе. 3. Аб выкладанні прадметаў “Сусветная гісторыя” і “Гісторыя Беларусі” ў 2021/2022 навучальным годзе. 4. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі… 5. Планаванне самаадукацыйнай работы педагогаў. 6. Арганізацыя работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд, конкурсаў і цэнтралізаванага тэсціравання. Вынікі ЦТ-2019. 7. Уваходная самадыягностыка па выяўленні запатрабаванняў і цяжкасцяў педагогаў. |
жнівень
|
Зубель Т.Ф.
Тупіцына Г.В. Бяльковіч А.М. Асаенка М.Т.
Зубель Т.Ф. Зубель Т.Ф.
Зубель Т.Ф. |
2. |
Школа эфектыўнай педагагічнай практыкі “Духоўна-маральнае развіццё вучняў сродкамі гуманітарных прадметаў” 1. Выхаванне духоўнасці на вучэбных занятках па філалагічных прадметах 2. Храмы Беларусі ў курсе вучэбнага прадмета “Гісторыя Беларусі” 3. Абмеркаванне ўдзелу членаў МА ў агульнашкольным бацькоўскім сходзе і педагагічным савеце па развіцці духоўна-маральных якасцей вучняў. 4. Планаванне ўдзелу ў метадычным фестывалі “Мае педагагічныя знаходкі”
Практычная частка. Адкрытыя вучэбныя, факультатыўныя і пазакласныя заняткі ў рамках тыдня “Мае педагагічныя знаходкі” |
лістапад |
Асаенка М.Т. Пташнік Н.П. Зубель Т.Ф.
Зубель Т.Ф.
Усе члены МА |
3. |
Майстэрня педагагічнага вопыту “Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення сучаснага ўрока” 1. Сучасны ўрок вачыма псіхолага. Парады настаўніку-прадметніку 2. Вырашэнне канфліктных сітуацый у ходзе вучэбнага занятку. 3. Планаванне тыдня гуманітарных навук.
Практычная частка. Мерапрыемствы да тыдня гуманітарных навук. |
студзень
|
Бяльковіч А.М.
Віркоўская А.В.
Усе члены МА
|
4. |
Метадычная выстава “Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках гуманітарнага цыклу”
1. Гармонія мастацтваў на вучэбных занятках па мовах і літаратуры. 2. Міжпрадметныя сувязі на вучэбных занятках па замежных мовах. 3. Узаемасувязь вучэбных прадметаў “Гісторыя” і “Мастацтва”.
Практычная частка. Справаздачы педагогаў па самаадукацыі, выстава метадычных распрацовак за навучальны год
|
красавік |
Зубель Т.Ф.
Машынскі К.Р.
Бяльковіч А.М.
|