Методическая копилка

Штриховка

11.04.2023

Внеклассное мероприятие

11.04.2023

Дыдактычны матэрыял для аўтаматызацыі гукаў

11.04.2023

Наложенные изображения

МО классных руководителей

31.08.2021

Видеоуроки педагогов учреждения образования

15.04.2021

Школьные методические формирования

01.09.2021

п/п

Назва МФ

Члены МФ

Кіраўнік МФ

1.

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў пачатковых класаў

Навуменка Г.І.,

Гапановіч В.Г.,

Мурашка А.В.,

Седая І.К., Лапіцкі М.П.,

Пратасевіч І.А.,

Цімашчук Н.А.. Пратасевіч Г.П.

 

 

 

Садоўская В.Г.

2.

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў прадметаў гуманітарнага цыклу

Асаенка М.Т.,

Малашэвіч В.В.,

Тупіцына Г.В.,

Машынскі К.Р., Пташнік Н.П.,

Бяльковіч А.М.

 

 

 

 

 

Зубель Т.Ф.

 

3.

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу

Навуменка І.Н.,

Малашэвіч У.Л.,

Хасяневіч М.І.,

Шышла Т.В.,

Ільіч А.У.,

Леберт В.І.

 

 

 

 

 

Ляшковіч В.Я.

4.

 

 

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў класных кіраўнікоў

 

 

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў

 

 

Шышла Т.В.

свернуть

Семинар "На пути к инклюзии"

31.08.2021

 

№пп

 

Тэма пасяджэння,

разглядаемыя пытанні

 

 

Дата

правядзення

 

Адказныя

 

1.

 

Стварэнне адаптыўна-адукацыйнага асяроддзя ва ўмовах пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі і ў класах інтэграванага навучання і выхавання

1. Паняцце адаптыўна-адукацыйнага асяроддзя.

 

2. Ад інтэграванага навучання – да інклюзіўнай адукацыі: ключавыя праблемы і задачы.

 

3. Прагляд відэароліка “Мы проста іншыя”.

 

 

 

снежань

 

 

 

Цімашчук Н.А.

 

Пратасевіч Г.П.

 

2.

Талерантнасць як каштоўнасны кампанент інклюзіўнай культуры педагога

1.Паняцце талерантнасці ў спецыяльнай адукацыі.

 

2. “Асаблівыя” дзеці – асаблівыя стратэгіі.

 

3. Прагляд відэароліка “Вожык павінен быць калючым”.

 

 

 

люты

Цімашчук Н.А.

 

Пратасевіч Г.П.

 

 

 

свернуть

Самообразование педагогов

01.09.2021

п/п

 

Выкладаемы

прадмет

 

Настаўнік

Тэма па самаадукацыі

1.

Англійская мова

Тупіцына

Галіна Васільеўна

 

Камунікатыўна арыентаванае навучанне замежным мовам

2.

Руская мова і літаратура

Зубель

Таццяна Фёдараўна

Гармония искусств на уроках

 русского языка и литературы,

во внеклассной деятельности

3.

Гісторыя,

грамадазнаўства

Пташнік

Наталля Пятроўна

Выкарыстанне тэхналогіі прадукцыйнага чытання

на ўроках гісторыі і грамадазнаўства

 

4.

Беларуская мова

і літаратура

Малашэвіч

Валянціна Вячаславаўна

Выкарыстанне мадэлі “Перакулены ўрок” для развіцця творчых здольнасцей вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры

5.

Пачатковыя класы

Гапановіч Валянціна Генадзьеўна 

Фарміраванне чытацкай дасведчанасці вучняў

пачатковай школы

 

6.

Руская мова і літаратура

Асаенка

Марыя Тадэвушаўна

Выхаванне духоўна-маральных якасцей вучняў сродкамі філалагічных прадметаў

7.

Руская мова і літаратура

Віркоўская

Ала Валянцінаўна

Формирование орфографической зоркости учащихся на учебных и факультативных занятиях по русскому языку

 

8.

Фізіка

Малашэвіч

Уладзімір Лявонцьевіч

Інавацыйныя тэхналогіі на ўроках фізікі як сродак павышэння якасці ведаў вучняў

9.

Матэматыка

Ляшковіч

Валянціна Яўгеньеўна

 

Выкарыстанне розных форм правядзення ўрокаў матэматыкі

10.

Пачатковыя класы

Навуменка Ганна Іванаўна

Развіццё творчых здольнасцей малодшых школьнікаў на аснове выкарыстання нетрадыцыйных форм навучання і выхавання

11.

Інтэграванае навучанне

Пратасевіч

 Галіна

 Пятроўна

Коррекционно-педагогическая работа по развитию эмоционально-волевой сферы у учащихся с ОПФР

12.

Біялогія, геаграфія

Шышла

Таццяна

Віктараўна

Кампетэнтнасны падыход ў навучанні  біялогіі  і геаграфіі

13.

Хімія

Хасяневіч

Марыя Іосіфаўна

Выкарыстанне разнастайных форм выкладання хіміі і геаграфіі

14.

Фізічная культура

і здароўе

Пратасевіч

 Іосіф

 Альбертавіч

Планаванне і арганізацыі фізкультурна-аздараўленчай работы

з вучнямі ў шосты школьны дзень

15.

Пачатковыя класы

Седая

Ірына Казіміраўна

Развіццё творчых здольнасцей

 малодшых школьнікаў

 

16.

Пачатковыя класы

Садоўская

Вольга

 Генадзьеўна

 

Фарміраванне здаровага ладу жыцця  школьнікаў на ўроках і

 ў пазакласнай дзейнасці

17.

Пачатковыя класы

Мурашка

 Алена

 Вікенцьеўна

 

Фарміраванне матэматычнай мовы ў малодшых школьнікаў

18.

Інтэграванае навучанне

Цімашчук

 Наталля

Анатольеўна

 

Профилактика дисграфии и дислексии младших школьников, реализуемая через систему дидактических игр

19.

Англійская мова

Машынскі

 Канстанцін

Рыгоравіч

 

Выкарыстанне інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій на ўроках англійскай мовы

20.

Матэматыка

Навуменка

Іван

Нікіфаравіч

 

Развіццё пазнавальнай актыўнасці вучняў

на ўроках матэматыкі

21.

Інфарматыка

Ільіч

Алеся

Уладзіміраўна

 

Выкарыстанне міжпрадметных сувязей на ўроках  інфарматыкі

 

22.

Фізічная культура і здароўе

Лапіцкі

Міхаіл

 Пятровіч

Аздараўленчая накіраванасць вучэбных заняткаў па прадмеце “Фізічная культура і здароўе”

23.

Педагог сацыяльны

 

Карабейка

 Наталля

 Пятроўна

 

Падлеткавы ўзрост. Сацыяльна-педагагічная работа ў крызісных сітуацыях

24.

Тэхнічная праца

Леберт

Віталій

 Іванавіч

Прафарыентацыя на ўроках працоўнага навучання

і ў пазакласнай дзейнасці

25.

Настаўнік гісторыі і мастацтва,

педагог-псіхолаг

Бяльковіч

 Алена

Мікалаеўна

 

Развіццё творчых здольнасцей вучняў на ўроках гісторыі і мастацтва і ў пазакласнай рабоце

 

свернуть

МО учителей естественно-математического цикла

01.09.2021

№пп

Форма і тэма пасяджэння,

разглядаемыя пытанні

Дата

Адказныя

1.

Інструктыўна- метадычная нарада

“Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыклу ў 2021/2022 навучальным годзе”

1.      Прававыя акты, якія рэгулююць дзейнасць настаўнікаў прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу, інструктыўна-метадычныя матэрыялы.

2.      Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе.

3.      Асаблівасці абноўленых вучэбных праграм па прадметах.

4.      Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі…

5.      Планаванне самаадукацыйнай работы педагогаў.

6.      Арганізацыя работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд, конкурсаў  і цэнтралізаванага тэсціравання. Вынікі ЦТ-2019.

7.      Уваходная самадыягностыка па выяўленні запатрабаванняў і цяжкасцяў педагогаў.

 

 

 

жнівень

 

 

 

Ляшковіч В.Я.

Навуменка І.Н

Малашэвіч У.Л.

Хасяневіч М.І

Ляшковіч В.Я

Ляшковіч В.Я

Ляшковіч В.Я.

2.

Школа эфектыўнай педагагічнай практыкі

Духоўна-маральнае развіццё вучняў сродкамі прыродазнаўча-матэматычных прадметаў

1.      Выхаванне лепшых чалавечых якасцей на  вучэбных занятках па прыродазнаўча-матэматычных прадметах

2.      Экалогія душы ў курсе вучэбных прадметаў “Геаграфія”, “Біялогія”

3.      Абмеркаванне ўдзелу членаў МА ў агульнашкольным бацькоўскім сходзе і педагагічным савеце па развіцці духоўна-маральных якасцей вучняў.

4.      Планаванне  ўдзелу ў  метадычным фестывалі “Мае педагагічныя знаходкі”

Практычная частка. Адкрытыя вучэбныя, факультатыўныя і пазакласныя заняткі ў рамках тыдня “Мае педагагічныя знаходкі”

 

 

 

 

лістапад

 

 

Малашэвіч У.Л.

Шышла Т.В.

Ляшковіч В.Я

Ляшковіч В.Я

Усе члены МА

3.

Майстэрня педагагічнага вопыту

“Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення сучаснага ўрока”

1.      Сучасны ўрок вачыма псіхолага. Парады настаўніку-прадметніку

2.      Вырашэнне канфліктных сітуацый у ходзе вучэбнага занятку.

3.      Планаванне тыдня навук прыродазнаўча-матэматычнага цыклу.

Практычная частка. Мерапрыемствы да

тыдня навук прыродазнаўча-матэматычнага цыклу.

 

 

люты

 

 

Бяльковіч А.М.

Ільіч А.У.

Ляшковіч В.Я

 

 

Усе члены МА

 

4.

Метадычная выстава

“Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках”

 

1.      Міжпрадметныя сувязі прыродазнаўча-матэматычных навук.

2.      Міжпрадметныя сувязі на вучэбных занятках па фізіцы і матэматыцы.

3.      Узаемасувязь вучэбных прадметаў “Інфарматыка” і “Працоўнае навучанне”.

 

Практычная частка. Справаздачы педагогаў па самаадукацыі, выстава метадычных распрацовак за навучальны год

 

 

 

 

красавік

 

Хасяневіч М.І.

 

Навуменка І.Н.

 

Ільіч А.У.

 

Усе члены МА

Ляшковіч В.Я

свернуть

МО учителей гуманитарного цикла

01.09.2021

№пп

Форма і тэма пасяджэння,

разглядаемыя пытанні

 

Дата

Адказныя

1.

Інструктыўна- метадычная нарада

“Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыклу ў 2021/2022 навучальным годзе”

1.      Прававыя акты, якія рэгулююць дзейнасць настаўнікаў прадметаў гуманітарнага цыклу, інструктыўна-метадычныя матэрыялы.

2.      Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе.

3.      Аб выкладанні прадметаў “Сусветная гісторыя” і “Гісторыя Беларусі” ў 2021/2022 навучальным годзе.

4.      Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі…

5.      Планаванне самаадукацыйнай работы педагогаў.

6.      Арганізацыя работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд, конкурсаў  і цэнтралізаванага тэсціравання. Вынікі ЦТ-2019.

7.      Уваходная самадыягностыка па выяўленні запатрабаванняў і цяжкасцяў педагогаў.

 

 

 

жнівень

 

 

 

 

Зубель Т.Ф.

 

Тупіцына Г.В.

Бяльковіч А.М.

Асаенка М.Т.

 

Зубель Т.Ф.

Зубель Т.Ф.

 

Зубель Т.Ф.

2.

Школа эфектыўнай педагагічнай практыкі

Духоўна-маральнае развіццё вучняў сродкамі гуманітарных прадметаў

1.      Выхаванне духоўнасці на  вучэбных занятках па філалагічных прадметах

2.      Храмы Беларусі ў курсе вучэбнага прадмета “Гісторыя Беларусі”

3.      Абмеркаванне ўдзелу членаў МА ў агульнашкольным бацькоўскім сходзе і педагагічным савеце па развіцці духоўна-маральных якасцей вучняў.

4.      Планаванне  ўдзелу ў  метадычным фестывалі “Мае педагагічныя знаходкі”

 

Практычная частка. Адкрытыя вучэбныя, факультатыўныя і пазакласныя заняткі ў рамках тыдня “Мае педагагічныя знаходкі”

 

 

 

 

лістапад

 

Асаенка М.Т.

Пташнік Н.П.

Зубель Т.Ф.

 

Зубель Т.Ф.

 

 

 

Усе члены МА

3.

Майстэрня педагагічнага вопыту

“Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення сучаснага ўрока”

1.      Сучасны ўрок вачыма псіхолага. Парады настаўніку-прадметніку

2.      Вырашэнне канфліктных сітуацый у ходзе вучэбнага занятку.

3.      Планаванне тыдня гуманітарных навук.

 

Практычная частка. Мерапрыемствы да тыдня гуманітарных навук.

 

 

 

 

студзень

 

 

Бяльковіч А.М.

 

Віркоўская А.В.

 

 

 

Усе члены МА

 

4.

Метадычная выстава

“Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках гуманітарнага цыклу”

 

1.      Гармонія мастацтваў на вучэбных занятках па мовах і літаратуры.

2.      Міжпрадметныя сувязі на вучэбных занятках па замежных мовах.

3.      Узаемасувязь вучэбных прадметаў “Гісторыя” і “Мастацтва”.

 

Практычная частка. Справаздачы педагогаў па самаадукацыі, выстава метадычных распрацовак за навучальны год

 

 

 

 

 

красавік

 

 

 

Зубель Т.Ф.

 

Машынскі К.Р.

 

 

Бяльковіч А.М.

 

свернуть
14 декабря, суббота

Мои педагогические находки

подробнее...

Новая зямля

Паэма
  • Предмет: Беларуская лiтаратура
  • Автор: Колас Якуб
  • Файл: fb2 (196кБ)
  • Скачать

Евгений Онегин

Поэзия
  • Предмет: Русская литература
  • Автор: Пушкин Александр Сергеевич
  • Файл: fb2 (143кБ)
  • Скачать